email: sklep@amj.com.pl
tel.: 74 831 31 31
Klimatyzator whirlpool AMD 063 potrójny split
7412zł 6300zł netto
opis produktu
Twój adres e-mail:

Zapisz się
Wypisz się

Jeśli pragniecie Państwo dokonać zakupów w naszym sklepie internetowym, zapraszamy Was do zapoznania się z warunkami realizacji zamówień. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziecie poniżej.


1. Jak szybko wysyłamy towar?


Nasza firma stara się zachować najwyższą jakość usług, a tym samym możliwie jak najszybciej wysyłać zamówione produkty. W tym celu w naszych magazynach posiadamy szereg najczęściej wybieranych urządzeń i akcesoriów. Ich wysyłka następuje błyskawicznie - w następnym dniu roboczym po otrzymaniu zamówienia lub po wpłynięciu zapłaty za towar na konto naszej firmy. Klient jest informowany o stanie zamówienia na bieżąco.


Jeśli jednak wybierzecie Państwo mniej popularny produkt, może zaistnieć konieczność jego sprowadzenia. W takiej sytuacji powiadomimy Was o braku towaru w magazynie, a zamówienie zrealizujemy w ciągu czternastu dni.


2. Szczegółowe warunki dostawy


Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. W przypadku realizacji zamówień klientów spoza Polski, możliwa jest jedynie płatność przelewem na nasze konto.
Koszty wysyłki pokrywa klient. Cena przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej zależy od ciężaru i gabarytów towaru, a możecie Państwo ją poznać po wybraniu ikony "Twój koszyk".
Koszty przesyłki kurierskiej to niezależnie od ciężaru towaru 14,99 złotych.


Poinformujemy Państwa drogą e-mailową o przyjęciu Państwa zamówienia i wysłania paczki ze sklepu. Powinna być ona dostępna do odbioru w urzędzie pocztowym po trzech dniach roboczych od daty nadania. Pragniemy jednak przypomnieć o tym, że poczta może nie wysłać do Was informacji o tym, że w urzędzie czeka na Was przesyłka. W takim wypadku po czterech dniach roboczych od nadania paczki bardzo prosimy o sprawdzenie, czy przesyłka już dotarła do Waszego oddziału pocztowego. Często okazuje się, że towar już na Was czeka, a awizo nie zostało dostarczone przez listonosza. Jeśli jednak osobiście sprawdzicie czy paczka już dotarła, a jej po sześciu dniach wciąż nie będzie, prosimy o kontakt (nasz adres e-mailowy to amj@amj.com.pl). Wyjaśnimy sprawę i poinformujemy Was o stanie paczki jak najszybciej.


Informujemy również, że paczka dostarczona do urzędu pocztowego zostaje tam jedynie przez czternaście dni roboczych. Gdy mija ten czas, zostaje ona odesłana do nadawcy, a w tym przypadku - do naszego sklepu. Jeśli nie odbierzecie Państwo przesyłki z zakupionymi u nas produktami, w przypadku kolejnego zamówienia poprosimy o telefoniczne jego potwierdzenie oraz o przedpłatę na nasze konto.
Ponadto zażądamy zwrotu poniesionych kosztów, co wyegzekwuje obsługująca naszą firmę agencja windykacyjna.


Nie wznowimy współpracy z nierzetelnymi klientami, którzy nie odebrali zamawianych przez siebie produktów, a ich sprawy trafił do agencji windykacyjnej. Powiadamiamy, że wraz z każdym kolejnym monitem agencja nalicza dodatkową prowizję. Kolejnym etapem jest skierowanie sprawy do sądu grodzkiego, gdzie klient jest pozywany o pokrycie wszystkich kosztów i strat poniesionych przez firmę AMJ.

powrót
Serwis whirlpool
projekt graficzny: activisio.pl | oprogramowanie: e-store
AMJ,klimatyzator,montaż klimatyzacji,Serwis klimatyzacji,części AGD,naprawa lodówek,Serwis polar,Fuji,Fujitsu